Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ο Καραγκιόζης ανακρίνει τους πολιτικούς!..

Ένα χιουμοριστικό επεισόδιο με κεντρικό πρόσωπο τον λαϊκό ήρωα, Καραγκιόζη Καραγκιοζόπουλο, ο οποίος αυτή τη φορά ανακρίνει προεκλογικά τους Έλληνες πολιτικούς, που έχουν γίνει πολιτικάντηδες, αφού επωφελούνται από τις καταστάσεις χρησιμοποιώντας μικροπολιτικές μεθόδους και προσωπικές γνωριμίες!..
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΝΑΚΡΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ!!!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πού είσαι, ρε Κολλητήρι!.. Πού είσαι ρε Κοπρίτη!... Δεν μιλάει κανείς; Ρε Μιρικόκο, ούτε κα συ μιλάς; Βρε πού να πήγαν σήμερα τα βλαστάρια μου;

ΑΓΛΑΪΑ: Είπες τίποτα, Καραγκιόζη μου;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πού πήγαν σήμερα τα βλαστάρια μου, λέω!
ΑΓΛΑΪΑ: Είσαι και συ ένας πατέρας… άντε μη πω!.. Όταν τα Κολλητήρια σου πηγαίνουν για ξάφρισμα πορτοφολιών και σου φέρνουν τη σοδειά τους είναι «βλαστάρια»!.. Αν δεν σου φέρουν τίποτε, τα βρίζεις πατώκορφα!.. Ανεπρόκοπα, τεμπέλικα, χαραμοφάϊκα και δεν συμμαζεύεται!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Ωραία!.. Πού είναι σήμερα;
ΑΓΛΑΪΑ: Μέσα είναι, Καραγκιόζη μου!... Κοιτάζουν να βγάλουν τα κρόσσια, που έχει ένας παλιοκαναπές να τα πουλήσουν στον … Τσοχατζόπουλο!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Έκπληκτος): Στον … Τσοχατζόπουλο; Και τι δουλειά έχει αυτός με τα κρόσσια;
ΑΓΛΑΪΑ: Δεν έμαθες; Αυτός, Καραγκιόζη μου, αγοράζει κρόσσια για 2000, 3000 και 5.000 ευρώ!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τόσες χιλιάδες ευρώ για τα κρόσσια ενός καναπέ;
ΑΓΛΑΪΑ: Τόσα δίνει!.. Τ’ άκουσαν αυτά τα Κολλητήρια κι έχουν βαλθεί να πάνε στις φυλακές του Κορυδαλλού να του πουλήσουν τα κρόσσια που έχει ο καναπές που μας έκανε δώρο στο γάμο μας η γιαγιά μου!...
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Μα, ο καναπές αυτός είναι … κολοκοτρωνέϊκος!
ΑΓΛΑΪΑ: Ξέρουν τα θα κάνουν τα παιδιά!.. Και μην ανακατεύεσαι εσύ με τα πίτουρα! Θα σε φάνε οι κότες!.. Έρχεται ο Σαμαράς!.. Πες του μια «καλημέρα»!.. Ψήφους θέλει ο άνθρωπος!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλημέρα κύριε Σαμαρά!.. Πώς από τα μέρη μας;
ΣΑΜΑΡΑΣ: Να, ήρθα να πω μια καλημέρα στον Καραγκιόζη μας!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Βρε, άσε τις μαλαγανιές σε μένα τώρα!... Άκουσες πως έχω πέντε ψήφους και ήρθες να μου τις αρπάξεις!... Λέγε: Πόσα!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Τι εννοείς «πόσα»;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πόσα θα μου ρίξεις για να σου δώσω τις πέντε ψήφους που διαθέτω!..
ΣΑΜΑΡΑΣ: Άααα!.. Όλα κι όλα!.. Αυτά εμείς δεν τα κάνουμε! Φέρνουμε νέα ήθη και νέο ήθος στην πολιτική μας!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Και τι εννοείς, βρε Αντώνη, «νέο ήθος»; Μήπως το ότι … ξήλωσες από πάνω μέχρι κάτω το ΛΑΟΣ για να πάρεις «μπιρ παρά», που λέει ο λαός, τα σαπιοκάραβά του; Έτσι θα σκαρώσεις καινούργιο σκαρί; Με παλιά και φθαρμένα υλικά; Θα το βουλιάξεις αμέσως το πλοίο!.. Άσε που δεν βλέπω να του κάνεις καθέλκυση!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Είσαι άδικος, Καραγκιόζη!... Ο Θάνος Πλεύρης, για παράδειγμα, δεν είναι υπόδειγμα ήθους;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Και περιμένεις με τον Πλεύρη να συνεννοηθείς;
ΣΑΜΑΡΑΣ: Μα, σου είπα: Είναι υπόδειγμα ήθους!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Με τέτοια μυαλά να κοιμάσαι!.. Αυτός, βρε Αντώνη, δεν τα βρήκε με τον πατέρα του, που έβαλε πρώτος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του Καρατζαφέρη, με σένα θα τα βρει; Κούνια που σε κούναγε!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Ναι, αλλά και ο Άδωνις δεν είναι παιδί-διαμάντι; Όπου και να πάει χαλάει ο κόσμος για να τον δουν και να τον χειροκροτήσουν!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Μόνος του αποκλείεται! Όταν είναι μόνος του, τρώει τα … γιαούρτια χωρίς να πληρώνει!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Και με ποιον θέλεις να πάει;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Με τη γυναίκα του! Μ' αυτήν μόνο μια φορά γιαουρτώθηκε!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Τι εννοείς, Καραγκιόζη; Χτυπήματα κάτω από τη μέση δεν δέχομαι για τους συνεργάτες μου! Όλοι βλέπουν και κρίνουν!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Να κρίνουν, ναι!.. Αλλά για να βλέπουν, νομίζω όχι!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Και γιατί δεν βλέπουν, παρακαλώ; Τυφλοί είναι; Και πώς γίνεται να μη βλέπουν;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Γιατί η Ευγενία χορεύει τόσο καλά στην τηλεόραση, που έχει πετάξει … τα μάτια των τηλεθεατών έξω!.. Αυτός κι ο λόγος που οι ψηφοφόροι της «Νέας Δημοκρατίας», έγιναν στραβοί, τυφλώθηκαν και ... δεν βλέπουν τι ψηφίζουν πλέον!.. Προσωπικά έχω αγοράσει διπλά και τρίδιπλα γυαλιά για να τη βλέπω στην τηλεόραση και κάθε τόσο πάω στον οφθαλμίατρο για να μου τα διορθώνει!
ΣΑΜΑΡΑΣ: Βρε, άει παράτα μας!.. Πες τα καλύτερα με τον Τσίπρα, που έρχεται κι αυτός να σε δει!..(Αποχωρεί).
ΤΣΙΠΡΑΣ: Τι κάνει ο φίλος μου ο Καραγκιόζης;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Πώς από δω, βρε Αλέξη;
ΤΣΙΠΡΑΣ: Να, είπα να πω κι εγώ την «καλημέρα» μου!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τώρα κατάλαβες και συ πόσο καλό κάνουν οι … πολύτεκνοι στην πατρίδα μας;
ΤΣΙΠΡΑΣ: Η αλήθεια είναι αυτή. Έχουν πολλούς ψήφους, όπως και συ, και ζητώ τη βοήθειά σου!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Δεν σφάξανε, Αλέξη!
ΤΣΙΠΡΑΣ: Γιατί, βρε Καραγκιόζη; Άσε με και μένα να κυβερνήσω μια φορά τον τόπο!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Για να μου πάρεις τις οικονομίες, που έχω στην τράπεζα;
ΤΣΙΠΡΑΣ: Αυτό αποκλείεται να γίνει!.. Εκτός κι αν τα χρήματα που κατέθεσες είναι παράνομα!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: (Τρομοκρατημένος): Εγώ παράνομος; Τι είναι αυτά που μου λες!.. Με τον ιδρώτα του προσώπου των παιδιών μου, κάναμε το μικρό κομπόδεμά μας!
ΤΣΙΠΡΑΣ: Και πώς έκανες το κομπόδεμά σου;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Γιατί, λογαριασμό θα σου δώσω; Κυβερνήτης θέλεις να γίνεις και όχι … εφοριακός!
ΤΣΙΠΡΑΣ: Σε ρωτάω: Πώς έκανες το κομπόδεμά σου;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Σουφρώνοντας τσάντες και πορτοφόλια περαστικών!..
ΤΣΙΠΡΑΣ:Και γιατί, παρακαλώ;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Για να δικαιολογήσω τους τίτλους σπουδών που έχω!
ΤΣΙΠΡΑΣ: Και ποιοι είναι οι τίτλοι σπουδών, που έχεις, αφού δεν έχεις σπουδάσει, όπως εγώ!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Εδώ να δεις!... Εγώ, ο Καραγκιόζης Καραγκιοζόπουλος, σύζυγος της «Μις Ασχήμια 2011» Αγλαΐας, στοργικός πατήρ τριών επιτηδείων αρπακτικών ή τρωκτικών Κολλητηρίων, ανιψιός του Μπαρμπαγιώργου Πλατσάρα, επιστήθιος φίλος του αρχιχαφιέ Χατζατζάρη, είμαι δόκτωρ της «Ανωτάτης Σχολής Καλών Κλεφτών», πτυχιούχος του περίφημου «Πανεπιστημίου της Αρπαχτής», αριστούχος του πολυφημισμένου «Κολλεγίου Ξαφρίσματος Πολιτών», επίτιμος διδάκτωρ του «Πανεπιστημίου Υπεξαίρεσης Οικονομιών του Φτωχού Πολίτη», ομότιμος καθηγητής του «Κολλεγίου Εξειδικευμένων Λαμογιών», αλλά και του «Κοινωνικού Πανεπιστημίου της Ξάπλας»!..Να συνεχίσω;
ΤΣΙΠΡΑΣ: Καλά, μη πεις αυτά του Βενιζέλου, που έρχεται πίσω μου, γιατί θα σε «μπουζουριάσει» για τα καλά στη φυλακή!.. Άντε γεια!..
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Στο καλό, Αλέξη!...Και να βγαίνεις καμιά φορά καβάλα στ’ άλογό σου μέρα μεσημέρι και όχι απόγευμα, ώστε να μη βλέπεις τον ίσκιο σου μεγάλο και φαντάζεσαι πως έγινες …Μέγας Ναπολέων!..Έτσι κικ αλλιώς άκουσα να σε λένε … «Μέγα Αλέξη»!!
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Τι κάνει ο φίλος μου ο Καραγκιόζης;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ  Γεια σου, ρε Βαγγέλη!.. Κατάφερες και βγήκες από τη λιμουζίνα;
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα λιγάκι μ’ αυτά τα κιλά που έχω, αλλά τελικά τα κατάφερα!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Αυτό το κατάφερες: Τους φοροφυγάδες γιατί δεν τους έπιασες; Πάταγες συνεχώς σε … γλίστρα;
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Γι’ αυτό ήρθα εδώ!.. Άκουσα προηγουμένως ότι έκανες ένα κομπόδεμα γιατί, όπως είπες, σούφρωνες τσάντες και πορτοφόλια περαστικών! Τα δήλωσες αυτά στην Εφορία;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τα κατέθεσα στην τράπεζα!
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Κατά συνέπεια πολλαπλές οι παρανομίες σου!.. Πρώτον: προέτρεψες τα παιδιά σου σε εγκληματικές ενέργειες κλοπής! Δεύτερον: εισέπραξες «μαύρο χρήμα». Τρίτον: Κατέθεσες χρήματα ως προϊόν εγκλήματος (κλασική περίπτωση ξεπλύματος μαύρου χρήματος, δηλαδή). Τέταρτον: Δεν τα δήλωσες στην Εφορία, οπότε έχουμε προ οφθαλμών μια εξόφθαλμη περίπτωση φοροδιαφυγής! Έκτον, κατά τον Ποινικό Κώδικα…
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Σταμάτα, Βαγγέλη, για να μη σου πετάξω τη σκεπή της παράγκας μου πάνω στο κεφάλι σου!... Θέλεις να σου απαριθμήσω εγώ για πόσα εγκλήματα έπρεπε να είσαι φυλακή εσύ και όλη η παρέα σου;
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Πες μου!.. Θέλω να μάθω!...
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω, βρε αχαΐρευτε; Μήπως από το γεγονός, ότι επί χρόνια ήσουν υπουργός του ΠΑΣΟΚ και κατά συνέπεια συναποφάσιζες για όλα τα εγκλήματα που έγιναν στον τόπο μας; Μήπως για το γεγονός, ότι είπες ότι «βάλαμε πάτο στο βαρέλι» και ακόμη αυτός ο πάτος να βρεθεί; Μήπως για το γεγονός, ότι το Μνημόνιο αντί να φύγει από πάνω μας το 2011, πέρασε το 2012 και πάμε για το 2015 και βάλε; Μήπως για το γεγονός, ότι πήρατε τον κοσμάκη στο λαιμό σας και πέφτει ο ένας μετά τον άλλον από τα παράθυρα και αυτοκτονούν; Το άκουσες με τη γριούλα που την έριξε ο γιος της από το παράθυρο και μετά ακολούθησε κι αυτός στο θάνατο επειδή δεν μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα οικονομικά και δεν είχαν να φάνε; Εσύ δεν ήσουν, που έλεγες, ότι …
ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Σταμάτα, σταμάτα!.. Δεν μπορώ να σ’ ακούω άλλο!... Φεύγω!... Έτσι κι αλλιώς ψήφο δεν πρόκειται να μου δώσεις!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Στο καλό!.. Και άμα βρεις την ψήφο σου στην κάλπη, έλα να μου τρυπήσεις τη μύτη!... (Βγάζει έναν αναστεναγμό:) Καλά, για σήμερα τελείωσα με Σαμαρά, Τσίπρα και Βενιζέλο!.. Την επομένη θα τα πούμε με τους υπόλοιπους!.. Αγλαΐα!..
ΑΓΛΑΪΑ: Τι θέλεις, Καραγκιόζη μου;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Το γραμμόφωνο λειτουργεί;
ΑΓΛΑΪΑ: Δεν έχει βελόνα! Από τον πόλεμο του ’40 είναι κολλημένη εκεί!
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Τότε τραγούδα με το στόμα!
ΑΓΛΑΪΑ: Πώς να τραγουδήσω, Καραγκιόζη μου, με το στόμα που δεν έχω καλή φωνή;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Καλά, άσε με τότε να τραγουδήσω εγώ!... Θέλω να βγάλω το εσώψυχά μου προς τα έξω, που στραβώθηκα κι εγώ τόσο πολύ στη ζωή!.. Ένας ομορφάντρας σαν και μένα, δηλαδή, που βρήκε και παντρεύτηκε μια γυναίκα σαν εσένα!... Χάθηκε να βρεθεί μπροστά μου μια … Ελένη Μενεγάκη, μια Ελεονώρα Μελέτη, μια Φαίη Σκορδά ή μια Σταματίνα Τσιμτσιλή; Τόση στραβωμάρα είχα, επιτέλους;

Μας το έστειλε ο φίλος Παύλος Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου