Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Συντέλεια τελικά είναι....

Πολύ θα ήθελα να έχω πληροφορίες για την αυριανή  συντέλεια αλλά δυστυχώς δεν έχω. Δεν ήρθε κανένα μήνυμα στον υπολογιστή μου από το υπερπέραν, δεν με σταμάτησε κανένας στο δρόμο να μου αποκαλύψει τα μυστικά του σύμπαντος (έτσι γιατί με είδε και πολύ σπεσιαλ άτομο!).  Ομως ομολογώ πως με όλο το σούρουρο περί συντέλειας και όσα διαβάζω εδώ μέσα, έχω εντυπωσιαστεί μ΄ενα πράγμα, εδώ και καιρό.


Το γεγονός του ότι ο άνθρωπος είναι τελικά το μεγαλύτερο ψώνιο στο σύμπαν. Ακόμα και στην επερχόμενη καταστροφή όλου του πλανήτη ελπίζει σε δυο πράγματα που είναι τα ίδια που κάνει και στη καθημερινότητά του. Είτε να βρει τρόπους να σωθεί εκείνος ο ένας,  ακόμα και μόνος του να μείνει στο κόσμο, είτε να κάνει μπίζνες. Εχουν ξεφυτρώσει από παντού εκλεκτοί που θα τη βγάλουν καθαρή με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Και πληθώρα απατεώνες που προσφέρουν σωτηρία. 


Ανθρωποι που έχουν χρήμα να διαθέσουν έχουν φορτώσει αποθήκες με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για να μείνουν κλεισμένοι στη τρύπα τους εξασφαλισμένοι για ένα - δυο χρόνια. Κι άλλοι που ξοδεύουν λεφτά σε υποτιθέμενους φωστήρες που του έχει αποκαλυφθεί το φως το αληθινό, για να πιάσουν θέση στο συνεφάκι που θα σώσει τους λίγους κι εκλεκτούς! Είναι ένα καλό μάθημα αυτή η συντέλεια τελικά.

Εγώ πάντως από χτες αισθάνθηκα ....
μια "ζεστασιά" γι΄αυτή τη συντέλεια όταν άκουσα τα παιδιά μου να μου λένε γελώντας, πως αύριο έχουν επιλέξει να είναι μαζί με το αμόρε τους για να τους βρει η συντέλεια αγκαλιασμένους γιατί αυτό τελικά είναι το πιο ωραίο και απλό να κάνεις  Θα αισθανόμουν εντελώς αποτυχημένη αν έβλεπα τα παιδιά που μεγάλωσα να ονειρεύονται να κρυφτούν σαν τα ποντίκια ή να την έχουν ψωνίσει και να επιθυμούν να είναι από τους λίγους κι εκλεκτούς που θα γλυτώσουν από τη παγκόσμια συμφορά ακόμα κι αν όλοι οι υπόλοιποι εξαφανιστούν.

Χαλαρώστε λοιπόν και σκεφθείτε πως αύριο είναι μια καλή ευκαιρία για να δούμε πως συντέλεια τελικά είναι ένα και μόνο θλιβερό πράγμα. Να μην μπορείς να αγαπήσεις τίποτα περισσότερο από τον εαυτούλη σου....

http://attikanea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου